onsdag 26 januari 2011

Jag hade velat

skriva ett interssant, eller humoristiskt eller åtminstone engagerande inlägg idag.

Det kan jag inte.

(Icke)Plåtmagen är utslagen och med den även hjärnan. Jag lider av det jag alldeles egendiagnosticerat kallar för "stressafasi" vilket innebär att jag inte kan stava (jag backstegar och rättar mer än vad jag skriver) eller ens säga rätt ord på rätt plats. Igår när jag pratade med Hjärtat dök helt randomly ordet "gurka" upp i min mun - på fullständigt fel plats. Vad jag fick den där gurkan ifrån har jag ingen aning om.

Så något långt och intressant och engagerande inlägg blir det inte. Trots att jag egentligen har alldeles fullt med viktigheter jag skulle vilja dryfta:

Vargjakten.

Att det säljs barnkläder i samma cl men ändå olika stora till pojkar och flickor.

Att rasismen breder ut sig på nätforum där man kan vara anonym.

Kylan.

Alla andra orättvisor.

Men det där har ju andra redan skrivit om så att jag för tillfället lider av skrumphjärna och -mage är kanske inte någon större förlust.....

1 kommentar:

  1. Gurka är ju egentligen aldrig fel att kasta in i en konversation.tror magen fått för lite sambal det kurerar det mesta =) puss

    SvaraRadera