söndag 9 januari 2011

Åh halleda!

Som en bekant (och mycket skånsk person) brukar säga.

När jag gick på jullov den 21 december så kändes det som om jag hade en fullständigt ändlös räcka lediga dagar framför mig. Nog hade jag betydligt fler än folk i gemen, med tanke på hur ogeneröst placerade i veckan de här helgerna har varit men ändå nalkas slutet.

Jag försökte vara ståndaktig, ställa klockan på 9 för att så sakteliga vänja mig in i den där vederstyggliga dygnsrytmen som inte alls är min - men ack så gott det är att somna om efter att ha stängt av larmet!

Imorgon skräller det igång vid 05.15 och jag är alls inte säker på att jag är en människa så dags. Vi ska börja med studiedag, ett heldagsmöte där varje arbetslag redogör för hur det arbetar för att uppnå målen i kvalitetssäkringen. Känns ju lagom intressant för mig som över huvud taget inte alls varit inblandad i det hela?

Positivt i det negativa är väl att eleverna inte börjar förrän på tisdag - min lediga dag - och alltså inte möter mig förrän på onsdag, tills dess bör jag ha kommit lite mer in i rätt rytm. Eller så sover jag till 11 på tisdag också *rodnar*

Ingenting är omöjligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar