lördag 15 maj 2010

Så märkligt?

Jag låg och läste bok en stund efter maten och tyckte att det prasslade intill mig.

Småkryp är ju min förskräckelse - speciellt den där sorten med åtta ben så det gick ju inte an att ligga kvar i godan ro och lyssna på prasslandet utan att åtgärda det - för tänk om det skulle prassla UPP på mig i sinom tid?

Jag letade...

och letade....

och letade lite till...

men hittade inget prassel. Dock var friden störd och ron borta så jag gick ut hit till datorn istället. Döm om min förvåning om det inte är så att det fortfarande prasslar!!

Nu har jag - efter en stunds intensivt lyssnande insett att det varken är en skallerorm eller en skarabéskalbagge i mitt hem.

Det prasslar inne i mitt öra.

Funderar allvarligt på att skaffa en flaskborste om i fall att det fortsätter!!

1 kommentar:

  1. ... eller så får du hälla i lite propplösningsmedel ... klorin eller nått ;-D
    Kramar

    SvaraRadera