torsdag 2 september 2010

Idag

har ingenting hänt.

Jag tror inte jag har tänkt en aktiv tanke.

Inte läst nåt intressant nånstans.

Inte gjort nåt mer spännande än vardagsinköp på matbutiken.

Inte kommunicerat med någon om nåt med nåt speciellt innehåll.

Inte...nä, jag har appselut ingenting att blogga om idag.

Så då låter jag väl bli =)

Det enda jag skulle kunna skriva om vore väl hur mycket jag saknar mitt Hjärta - jag tror jag blev lite bortskämd i sommar när vi träffades lite oftare och längre än vanligt - men skulle jag börja skriva om HUR mycket jag saknar så skulle det tvärtom bli ett sjupermegajättelångt inlägg och för att vara helt ärlig så skulle det ju inte förändra något - jag skulle fortfarande sakna lika mycket när jag skrivit klart!

2 kommentarer:

  1. Man får liksom ta emot det i så stora doser som man orkar och klarar av. Härligt är det, oavsett.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej Kloktoken. Jamen det här vart ju ett lagom långt inlägg i debatten från dig va!Det är ju fredag hela dagen med så det blir e skön kväll kanske .Ha det nice...

    SvaraRadera