onsdag 29 september 2010

Jag fick

ingen utmaning någonstans ifrån - men jag gör den ändå för som ni vet så älskar jag ju sådana här "kändiswannabee"grejer!

Kärleken i mitt liv: Den största och otvivelaktliga är naturligvis till barnen. Och så Hjärtat. Och pappa. Och vännerna.

Min favoritfärg är svart och rosa. Enligt andra kan jag "ha vilka färger som helst" men de är de enda jag trivs i.

Jag är fantastiskt glad över att jag lever ett så bra liv som jag gör.

Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag ska förhålla mig till min omvärld, men jag lär mig mer för varje dag som går.

Min dröm är den om en vänligare värld, både på personnivå och internationellt.

Jag tror på människans inneboende godhet, trots allt

Jag kommer förmodligen aldrig att hoppa bungeejump, kela med en spindel eller tycka att diskriminering på grund av etnicitet, religion eller sexualitet är okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar