fredag 10 september 2010

Imorgon

tänker vi drabba Malmö - en bunta medelålders damer och två något yngre från minsta Byhålan ska göra storstan osäker....

Eller snarare blir det väl så att det är vi som blir osäkra?

Anyhoo ska vi ha rent horribelt roligt och underhålla oss med både kultur, god mat och förhoppningsvis lite utgång för de av oss som orkar på lördagskvällen.

Måste bara komma ihåg att ta med tågbiljetter och bokningsnummer till hotellet - vore ju sketlyckat om jag skulle glömma det för 13 pers liksom....

2 kommentarer:

  1. Ojojoj, tur att vi inte drabbar Skånelandet samtidigt. *asg* Jag åker ner igen den 24e först, men jag har ju precis haft älsklingen här hos mig så jag ska inte klaga.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni fick en skojsig helg!
    Du får berätta!
    kramen!

    SvaraRadera