torsdag 23 september 2010

Yey!?

Senast på tisdag ska jag titta på hus.

Det känns......

Jo, det känns faktiskt bra. Även om det då börjar brinna lite i knutarna vad gäller uppsägning av mitt nuvarande boende - jag vill ju gärna inte skjuta det ytterligare en månad framför mig liksom. Jag är ju sådan att när jag verkligen VILL någonting då vill jag det NU - helst igår.

Som att träffa Hjärtat tillexempel. Det är alldeles för länge sedan sist, nästan hela 14 dagar och det är rent löjligt länge. Jag är helt klart positivt inställd till särboförhållanden - jag skulle inte vilja pådyvla någon det tveksamma nöjet att leva tillsammans med mig och mitt humör (och en Stumpa med samma humör, hon ingår ju i paketet) men långdistansförhållanden blir jag mer och mer tveksam till nyttan med.

Fast som Hjärtat så positivt påpekade igår när jag gnällde så skulle en flytt för mig ju faktiskt innebära att vi kommer en hel mil närmare varandra- avståndet minskar alltså till 13 mil....hmmm....ytterligare en sak att lägga till på listan över fördelar med det lilla huset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar