tisdag 1 mars 2011

Så insnöad att

hälften kunde vara nog är jag.

Tack och lov inte insnöad i bokstavlig bemärkelse, jag är mer än nöjd med den flingformiga nederbörd vi har haft hittills den här vintern så för min del behöver det alls inte komma mer.

Nej, jag är insnöad vad gäller mitt fokus just nu. Det existerar enbart två samtalsämnen för mig för tillfället: ved och jobbet.

Ved på grund av den bristfälliga tillgången, priset och sena leveransen av den.

Jobbet på grund av det krisläge vi befinner oss i och har gjort sedan veckan innan sportlovet.

Åsså kryddar jag till det med lite födelsedagsfirande med ojämna mellanrum och sen tog tid och ork liksom tvärslut.

Blogga, det är en hastgöra i väntan på antingen ved eller buss till jobbet, eller telefonsamtal om ved eller jobbet.

Förstår ni hur insnöad jag är?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar