lördag 28 augusti 2010

Trots att

jag har åkt på värsta killförkylningen kunde jag inte låta bli att åka på "tjejmiddag" hos en väninna ikväll. Det sällskap som var inbjudet brukar alltid bjuda på intressanta diskussioner och jag tänkte att även om jag känner mig som om huvudet var fyllt av bomull och därefter instoppat i en glasburk med ordentligt påskruvat lock kan jag åtminstone lyssna på när de andra underhåller mig med sina intellekt.

Så blev det - vi hade en givande kväll med mycket bra prat, bland annat en match-makingsekvens som tyvärr inte gav nåt utfall.

Och jag vet att det är barnsligt av mig, men det roade mig faktiskt att få höra av vännen P att hon trodde att exet och jag blivit ihop igen när hon såg honom i den lokala mataffären ihop med *trumvirvel* min efterträderska. Nu har jag hört från fem olika håll att hon är oerhört lik mig och tja, vad kan man säga - jag har tydligen lagt ribban ;-)

Nåt annat som jag kan fundera på ibland när hjärnan går på tomgång är att av de fyra män som jag på allvar kan kalla för mina ex har tre stycken efter mig skaffat sig en mörkhårig, vänsterhänt Camilla.....coincidences?

Ja, ni ser vad som roar mig; inte så avancerade saker alltså =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar